Hej!

Hej!
Ledsen att jag inte har bloggat  på längre, nu får jag skärpa mig och försöka skriva.
Men jag vet inte vad jag egentligen ska skriva om.. :P men ni får gärna hjälpa mig att hittar på något som att får mig att skriva mer.

Sommaren har varit så underbart! Jag tror det här år 08 är mitt bästa sommar.

Hade sommarjobb som lägerledare för Dhb i Arboga, var med Sandra mest, badat, solat, var på Gotland med fam och Göteborg återträff med barnledarna som var med på lägret.
Hade tur med vädret hela sommar!

Gotland:

1. Det är en bild på mig från en raukområde på fårö.
2. Någonstans på fårös strand, där badade vi och solade oxå. Henke råkade somnade där på stranden en  liten stund:P
3. Två söta (pappa & Patrik) som är glada, någonstans på en restaurang i Visby.
4. Världens BÄSTA mamma!;P

me i gotland  henke  pappa å patrik  mamma

Arboga:

  Mer bilder finns redan i bilddagboken!:P

Göteborg:

Alicia å jag  åsa  fest  fest  fest  fest


Idag skulle jag eg till Göteborg med Åsa och Litto, men det blev inget. För att jag har inte råd att betala tågbiljetter och mat där:P Så följer jag med sandra och våra mammor till Karlstad ist, det är lika bra, eftersom man får åka gratis bil och mat där.. om ni fattar så är det våra mammor som betala maten och köra ;P(A) Haha =)



Och jag kan inte tro att det är bara några dagar kvar tills vi börjar skolan igen och börjar  andra året, tiden går ju fort faktiskt! Men det kommer att bli jättekul att får träffar alla kompisar igen :) Vi alla tjejer har massor att pratar om :D

Jag skulle ha  upd igår, men jag hann inte.. så det får upd idag ist  :P

Vi ses snart!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0