Måndag 8/9



Dagens outfit

Det här veckan ska vi ha hälsoämnen, det är bara för de som går på samhälls- och naturveteskapsprogrammen. Man hade 6 st olika blandade grupper.
Idag hade vi mental träning och massering så idag var det hårt soft. Man får göra mer av de praktiska istället för att plugga.
 
Slutade kl två och jag hade 30 minuter på mig att vara vid en skola (vet ej vilken skola det var ) och tränade dans. Men jag glömde att ta med gym kläder så jag fick cykla hem och byta om här hemma sen skynda mig dit till dansen.

Dansade i 2 timmar och 30 minuter, fyfan jag dööör snart! Har inte ens tränat så bra innan. Men det var ändå så skönt att man får mer motion och det var faktiskt kul ; )

Och efteråt när vi dansat klart så fanns det många småungar utanför dörren och väntade på deras tur och då hade jag en äppel i munnen och jag skulle samtidigt ta på mig skorna, min huvud var nere samtidigt så höll jag om äpplet med munnen och plötsligt tog någon min äppel, jag fick bara en bit av äpplet. Jag tänkte fan vem var det som tog min äpple så lyftde jag huvudet och såg en liten sur pojke med äcklig blött snor, han tog en bit av min äpple... så hans mamma tog bort äpplet från honom och gav tillbaka den till mig men jag sade att jag inte ville ha den eftersom han ju ätit på äpplet och hans snor fanns på äpplet, vem skulle vilja äta på den! Så jag gav den till pojken och pojken blev då jätteglad igen.
Jag var lite sur eftersom jag var såå hungerig men som tur hade katja (värdfamiljesmamman) lagat klat maten precis när jag kom hem.

Och nu är jag såå trött och därute är det hemskt tråkigt.                                                                
Det REGNAR och REGNAR hela tiden ... usch =(


PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0