-


Har nu tränat hårt det här veckan med dansen så man har träningsvärk i hela kroppen, haha:D

Jag tvekar nu om jag vågar gå på uppvisningen av min egen solodans inför Tyst teater Open Sign.
Får se.. ; P

Idag var jag på skolan, lite segt idag, sen blev det stan med Ida. Hon köpte en söt klänning :P
Och jag köpte en rosa mössa, tycker om mössan;)

Var hemma hos Vevve idag, vi tjejer (Lotta, Hanna, Vevve, Ida) såg på Top Model =) sen socialade vi lite.

Ja, nu måste jag gå och lägga mig, imorgon är det äntligen fredag! =D
Det här veckan har ju gått väldigt snabbt! eller hur?:P

Ajja, nu går jag!:P Natti folks!




Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ferm

du SKA vara med, vore ju roligt. kanske du ångrar dig annars! :) söto!

2008-09-19 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0