2 September

Idag, eller rättare sagt inatt så mådde jag skit. Jag sov uruselt och nu är riktig förkyld. Så jag sjukanmälde mig idag och ska stanna hemma och vila. Imorgon får vi se hur jag mår så jag kanske kommer tillbaka till skolan.. orkar inte vara hemma.

I helgas var det superkul!
Och tack för att Lotta sov över här hos mig hela helgen.


Fest för Alicias 20 årsdag hemma hos Jiin :) Mera bilder finns på bilddagboken.



Lotta & Tess



Nu på fredag ska vi ha fest för tvillingarna Anna & Alexandra,  temat är "tvilling" och jag ska vara tvilling med Åsa. Det ska bli kul och sen helgen efteråt är det dags för en hemresa till Säffle, saknar min familj och Sandra! ;)
 
Och det är bara en månad kvar tills Oktober och då fyller jag 18 år! :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0