.....0o....

Sitter här och funderar fortfarande om jag vill dansa min solo.. och imorrn "egentligen idag" måste jag åka tidigt hemifrån för att träna dans med min grupp.. vill egentligen inte åka med tåg så här tidigt men måste.. så är livet :) Att träna är kul ja, men vill så gärna vara hemma lite längre till:P

Har inte fått ngt sovmorgon det här helg typ... i fredags firade vi Klara som fyllde 18 år, vi överraskade henne hemma hos Veronica. Hon blev jätteglad :D Det var ganska många som var med. Tårtan var jättegod! :P

Erdem, som bor bredvid Veronica, hade fest där hos honom oxå.. så vi var några som kikade in där ett litet stund och där träffade vi massor med folk. Det var kul :P

Efteråt var vi ute och gick runt på stan. Sen skulle det bli Corner för oss, men jag struntade i det och gick hem tidigare.

Igår tidigt på morgonen tog jag bussen från Örebro hem till säffle klockan sex. Varför? Jo, för att jag skulle hämta mina danskläder såifall om det blir ngt med solodansen. Jag stannar härhemma en natt.

Det är skönt att komma hem och ta det lugnt från Örebro :D
Till och med brorsan Henrik är hemma också.. imorse satte vi i köket och pratade. mys!
Men den andre brodern Mikael saknas.. honom får jag träffa i Örebro någon helg framöver.

Träffat Sandra idag också.. vi satt och pratade i flera timmar, med henne är det så lätt att prata med om vad som helst! <3

Ska sätta in bilder från fredags, gör det imorgon eller ngt. Har inte sladd till kameran med mig. Så ni får väl vänta..! =)



PussPussPuss & KramKramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0